25 blije kindertjes! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Emma Jansen - WaarBenJij.nu 25 blije kindertjes! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Emma Jansen - WaarBenJij.nu

25 blije kindertjes!

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

10 Augustus 2006 | Nepal, Kathmandu

Lieve vriende en familie,

Heel erg bedankt voor jullie gulle donaties.

Ik was heel erg blij om ruim € 700 (!!) te mogen overhandigen. Het is een hele grote hulp voor het weeshuis. Alle achterstallige rekeningen kunnen nu betaald worden en voorlopig hebben ze even geen geldzorgen meer.
Ook namens Meneer Makhan en de kinderen wil ik jullie heel hartelijk bedanken. Makhan heeft me wel honderd keer bedankt voor de grote donatie. Het is lang geleden dat hij zo'n gulle donatie heeft ontvangen.
Hij wenst jullie allemaal het beste en zal het nooit vergeten.

Mijn verjaardag heb ik met de kinderen gevierd. Er was coca cola en chocolaatjes en ik had koekjes meegebracht. Daarna hebben we gezongen en gedansd.

Het was een mooie dag.
Nogmaals bedankt.

Emma

• 10 Augustus 2006 - 07:37

Ernestine:

Yeahh, super tof ems!
    Mooi dat je ook een mooie verjaardag hebt gehad!

Geniet nog maar even goed;)

xx

• 11 Augustus 2006 - 12:33

Sanne:

Jeetje Ems, wat veel. Super! En een verjaardag met cola, jouw dag kon niet meer stuk ;-) Tot snel!! Gezellig dat je bijna weer deze kant op komt! Kus