meer foto's en veel panda's! - Reisverslag uit Lhasa, China van Emma Jansen - WaarBenJij.nu meer foto's en veel panda's! - Reisverslag uit Lhasa, China van Emma Jansen - WaarBenJij.nu

meer foto's en veel panda's!

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

27 Mei 2006 | China, Lhasa

Eindelijk een computer waarmee ik makkelijk foto's op de site kan zetten. Want op deze computer kan ik het snelle upload-systeem downloaden. Dus er staan heel veel meer foto's op de site. Ben alleen te lui om ze allemaal een naam te geven. Ook oude die ik eerder gewist had staan er weer op. Nu heb ik een echte backup!

In chengdu was er niet heel veel te zien. Maar ik ben naar het panda-park geweest. Dat was geweldig. Ze zijn zo schattig. De foto's zeggen genoeg.

  • 27 Mei 2006 - 11:23

    Sanne:

    Echt mooie foto's hoor! Heb ze allemaal weer eens bekeken, je hebt echt al veeeeeel gezien! Die panda's zijn inderdaad schattig, zo wollig! En jij als vandaal!?!?! Dat had ik nou niet achter je gezocht Ems ;-) Het is dat het voor Skoll is...Kus Sanne

  • 01 Juni 2006 - 17:31

    Floor:

    Hoi Emma...
    Zo ik heb je site gevonden en maar eens grondig doorgenomen :)
    Volgens mij heb je het erg naar je zin, en via de foto's kan ik goed zien dat je mooie dingen ziet.
    Hier in Adam alles goed. Mayo en ik hebben laatst op de ARB gewonnen in de DO4+ met Gyas!
    En over twee weken gaan we met Nereus naar de Womens Henley! Cool he?!
    Nou heel veel plezier nog!
    Liefs Floor

  • 02 Juni 2006 - 11:16

    Anne:

    Jeetje Ems,
    Wat een mooie foto's! Wat bijzonder om al die dingen zo dicht bij te zien! Liefs, Anne

  • 04 Juni 2006 - 17:36

    Willemijn:

    Een berichtje van De van tuyll van serooskerkenweg!! Superleuk om zo via je site weer even een update te krijgen! Hoop dat alles goed gaat, maar zo ziet het er zeker uit! Heel veel groetjes, ook van Moby. Liefs, Willemijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Lhasa

Azie reis

Rusland-Mongolië-China-Tibet-Nepal-India

Recente Reisverslagen:

23 Augustus 2006

Een borreltje

19 Augustus 2006

India

15 Augustus 2006

Meer Nepal

10 Augustus 2006

25 blije kindertjes!

03 Augustus 2006

25 lieve kindertjes
Emma

Werken voor Peace Brigades International in Nepal.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 73583

Voorgaande reizen:

05 Februari 2010 - 01 Juli 2010

PBI Nepal 2

31 Mei 2008 - 17 September 2009

PBI Nepal 1

01 Januari 2006 - 01 September 2006

Azie reis

Landen bezocht: